No updates since march. Hmm. Well - a few bits and bobs have been done.
Mostly I have been driving the Spit. It has given me 3.000 effortless kilometres this summer. It has even been flogged round a track at the club track day. Not exactly sure that it was a good idea though it was funny.... Looong story which ended up with a melted plug
Also a bit of work has been done to the GT6. Rear valance as been attacked.
Friday, 27 August 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
5 comments:
Har du besluttet, om den ender som + eller euro spec?
Jeg har ikke besluttet mig endnu. Tror det bliver en bastard. Mest drevet af at jeg ikke har råd til at renovere motoren som derfor forbliver en +. Interiør bliver euro - highback sæderne er for dårlige til at renovere. Og jeg har jo købt dine sæder - så det dikterer jo lidt at interiør bliver en 2'er.
Men ellers vil den blive renoveret som standardbil. Har rigeligt i een modificeret Triumph ;-)
tænkte nu også bag blinklygter? De er vel større end på euro? Og nu har du jo mulighed for, at skifte panelet;) Det andet kan jeg sagtens følge dig i. Standard gt6 er nu heller ikke ringe bil, jeg føler aldrig, at jeg mangler power eller køreegenskaber. og de der 8 heste eller hvor meget det er, dem mærker du nok ikke det store til..
Sjovt nok har den altid haft de små blinklygter. Jeg har set at der på nogle +'ere er store blinklygter. Men altså ikke denne. Så det blir ikke en overvejelse. Blinklygterne havde rødt glas - men det blir skiftet ud med det gule glas. Så kommer der heller ikke bøvl med synsfolkene.
Sært! Jeg var ellers overbevist om, at en + pr definition havde de store lygter. Men kønne er de jo ikke, så fedt, at slipper med at skifte glassene:)
Post a Comment