Friday 27 August 2010

Still alive

No updates since march. Hmm. Well - a few bits and bobs have been done.
Mostly I have been driving the Spit. It has given me 3.000 effortless kilometres this summer. It has even been flogged round a track at the club track day. Not exactly sure that it was a good idea though it was funny.... Looong story which ended up with a melted plug

Also a bit of work has been done to the GT6. Rear valance as been attacked.














































Also the rear light panels were quite bashed in due to the rear-ending.
























Effort to put it right has made it somewhat better. Actually as good as it gets without replacing the entire rearwing.






















5 comments:

Maskulinisten said...

Har du besluttet, om den ender som + eller euro spec?

Nikolaj said...

Jeg har ikke besluttet mig endnu. Tror det bliver en bastard. Mest drevet af at jeg ikke har råd til at renovere motoren som derfor forbliver en +. Interiør bliver euro - highback sæderne er for dårlige til at renovere. Og jeg har jo købt dine sæder - så det dikterer jo lidt at interiør bliver en 2'er.

Men ellers vil den blive renoveret som standardbil. Har rigeligt i een modificeret Triumph ;-)

Maskulinisten said...

tænkte nu også bag blinklygter? De er vel større end på euro? Og nu har du jo mulighed for, at skifte panelet;) Det andet kan jeg sagtens følge dig i. Standard gt6 er nu heller ikke ringe bil, jeg føler aldrig, at jeg mangler power eller køreegenskaber. og de der 8 heste eller hvor meget det er, dem mærker du nok ikke det store til..

Nikolaj said...

Sjovt nok har den altid haft de små blinklygter. Jeg har set at der på nogle +'ere er store blinklygter. Men altså ikke denne. Så det blir ikke en overvejelse. Blinklygterne havde rødt glas - men det blir skiftet ud med det gule glas. Så kommer der heller ikke bøvl med synsfolkene.

Maskulinisten said...

Sært! Jeg var ellers overbevist om, at en + pr definition havde de store lygter. Men kønne er de jo ikke, så fedt, at slipper med at skifte glassene:)